torsdag 30 augusti 2012

Mitt i smeten

Jag vet att det är nu jag borde blogga! De senaste veckorna har jag kastats mellan sjukgymnastik och bröllopsplaner till humorfestival och bröllopsmässekoordinator. Det har varit otroligt mycket möten av alla slag; produktionsmöte, inspirationsmöte, manusmöte, mässmöte, styrelsemöte och så vidare. Men det är KUL som tusan och nu, ikväll, sätter Lunds tredje humorfestival igång. DET ska bli roligt och jag är oerhört peppad. Det är ju det man vill syssla med, humor alltså, så detta är som chokladfabriken för en chokladälskare (en liknelse som passar mig, dessutom är det tydligen bra med choklad nu igen, jag visste väl det! Choklad minskar risken för Stroke). Jag hinner inte blogga så mycket mer nu heller men jag vill ändå berätta att mina egna visitkort har kommit, till mitt eget produktionsbolag, är det inte fantastiskt?! Nej, kanske inte, vilken 17 åring som helst kan starta ett företag nu för tiden. Men här är de i alla fall!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar