tisdag 24 januari 2012

Helg alltså!

Någon lär ha sagt: Det bästa med att jobba är att man är ledig på helgerna. Det håller jag väl inte riktigt med om men jag tycker ju faktiskt om mitt jobb. Men det är ändå trevligt med helg. Förra helgen var magisk på många vis (använder jag ordet "magiskt" för ofta? borde kanske sluta). Olof stack till Norge vilket var trist för mig men kul för honom, ett helt gäng grabbar som Olof har bott med träffades där och hade det gött. Men jag var hemma ensam i vårt fina hus på landet. (Jag säger vårt, även om det rent tekniskt sätt är min brors, eller min andra brors, jag vet inte. det är i alla fall inte vårt. Men nu låtsas vi det!) Efter en mycket trevlig och lyxig After Work hos min faster, då vi firade min kusin som nu fyllt 25 (vilket är läskigt eftersom det innebär att jag snart blir 24...) så började jag pyssla lite i huset. Vårt hus. Några timmar på fredagsnatten och några på lördagsmorgonen, sedan var faktiskt det mesta undanplockat av allt vårt stök sen vi flyttade in. SKÖNT! Helgen fortsatte sedan med lite mys med brorsbarnen (de som är kvar i Sverige), examensfest för min underbara kompis Calle och sedan 101års fest för mormor. Det ni! 101 år! Här kommer lite blandade bilder från helgen!
Provsmakar bubbel på kontoret, bra start på helgen!

Våra fina hundar sov, medan jag städade (selma, t vä, är Christian och Ikas som vi lånar)


Mys med brorsdotter Olivia

Bus med O

Partaj för Calle

Mormor 101! 
Kvällssol!

Olof har varit och köpt en fågelmatshållare (eller vad det heter)

Huset från baksidan!
Dags att återgå till Arenan, ikväll har vi publikföreställning för första gången, spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar